EXIDA DEL DIA 17 DE NOVEMBRE DE 2017
La bellesa en la comunicació.
1. El parla entre dos persones és essencial ja que poden intercanviar missatges entre elles i poder comunicar-se ja siga per a comptar-se alguna cosa perquè tenen una relació en comú o bé si no es coneixen i alguna té un dubte i ha de preguntar un dubte a algú. Deuen interacctuar els dos per a poder mantindre una conversació d'esta manera serà més eficaç i més dudadera.
2. La bellesa en la comunicació consistix en saber parlar amb les persones, saber escoltar i saber comprendre el que t'esta dient la part emissora o receptora, tot açò depén de la part de la conversació en la què estigues. Així podràs intercanviar missatges però sobretot i el més essencial respectant el torn de paraula de cada un perquè la comunicació siga bona i es puga realitzar
3. Existix també la part roïna de la comunicació, per este motiu és en el que la comunicació ja no té bellesa.
A vegades, hi ha casos en què en la comunicació pot arribar a través d'altres a les teues oïdes, açò és la pitjor part. Ja que creiem el que ens arriba a nosaltres sense haver-ho escoltat per nosaltres mateixos. Ací la comunicació potser no siga tan fiable, es complicaria la situació i inclús podria haver-hi problemes entre dos persones.
Per este motiu abans de creure el que t'arriba o jutjar l'altra persona, hauries d'anar a parlar amb ella. Resoldre el problema i en eixe moment la part de la comunicació tornaria a ser bella. Ja que dialogant cara a cara potser eixe conflicte s'haja resolt.
La bellesa en la comunicació de teleasistencia
1. La comunicació en teleassistència és essencial i molt útil, açò consistix en el fet que si una persona necessita ajuda i esta sola en sa casa podrà cridar al servici de teleassistència per a comptar-li tot el que li ha ocorregut i estos manarien a un recurs necessari perquè foren a sa casa a ajudar-la per això mateix, ací la comunicació és molt important.
2. La comunicació en teleassistència també pot ser bella ja que si una persona està avorrida en sa casa o millor dit, se sent sola, perquè tinga entreteniment, s'assenta acompanyada i se socialitze este servici pot ajudar a fer que la persona mantinga una conversació amb el teleoperador i ajudar-la a sentir-se millor.
3. També en l'àmbit d'ajuda a domicili, la persona que estiga cuidant de la usuària en la seua vida diària és bo que mantinga una conversació amb ella, ja que així podrà saber el que necessita en cada moment i satisfer les seues necessitats. És bo que interacctue amb ella i que li mantinga tot tipus de conversacions perquè la persona usuària s'assenta útil i també acompanyada.
No hay comentarios:
Publicar un comentario