PLA DE TREBALL
NOM
____________________________________________________
CURS 2015-16
CENTRE________________________
DATA__________________________
Dni_____________________________
TELEF__________________________
Email______________________________
PRESENTACIO GENERAL.-
L’assistència a classe
serà obligatòria.En cas de falta es
portarà el justificant,valorant en cada cas la seua justificació.El Justificant
serà oficial i amb el segell corresponent del centre médic.
L’assistència caldrà
ser superior al 85%(segons el departament)per avaluació per poder ser avaluat i
superar el módul.Cas de o superar-la no podrà accedir a l’avaluació continua.
AVALUACIÓ
L’avaluació serà
continua,estant valorats els conceptes,procediments i actituts.
CONCEPTES................... 40 %
PROCEDIMENTS.......... 30 %
ACTITUTS...................... 30 %
És obligatòria la
presentació a exàmens i/o proves així com la presentació de treballs.
Els procediments
s’avaluaran de la mitja de treballs ptrocedimentals que es plantegen.Els treballs que no es presenten en la data
assenyalada seràn automaticament una nota de 3.Si no els presenta serà la nota de O i suspendrà
l’avaluació fins presentar-los !
Si deixa de presentar
al final de curs més de 5 treballs suspendrà el curs i recuperarà en la PROVA EXTRAORDINARIA
DE JULIOL.
S’establirà un PLA DE
RECUPERACIÓ.
També serà obligatòria
l’assistència a activitats extraescolars programades en la PGA per completar la formació dels/les alumnes.
Quan no es puga
assistir per motius de treball,prévia
justificació,es fara treball complementari i compensatori a entregar el dia
següent de l’activitat i amb una durada proporcional a les hores,importància i
elements de l’activitat extraescolar.
ACTITUTS
1.-Treballarem el parlar amb ordre i alçant la ma
respectuosament amb les companyes-companys i profesor.
2.-Valorarem el
treball constant i permanent.
3.-Les actituds “renegones,queixoses,sabotejadores”
de la tasca educativa supondràn treballs complementaris per eixos alumnes i
resta de nota al final.Exactament cada 4 faltes-“solets” serà 0’20 puntos en la nota final.
4.-Hem de tenir cura de la
desmotivació en finalitzar el curs maig juny.
5.-L’ús de “paraulotes” seran
compensades amb treball de dos folis amb entrega immediata el dia següent.
VALORS PUNTUALITAT
6.-Treballarem la PUNTUALITAT.DEIXAREM
5’ CORTESIA
I DESPRÉS NO ES PODRÀ ACCEDIR A L’AULA EN EIXA CLASSE.També realitzarem
ACTIVITATS complementaries
segons crega el profesor.
7.-Cada ACTIVITAT
tindrà una data d’entrega.Qualsevol retràs solament puntuarà 3 i cas de
no presentarla 0.
Per evitar confussions es
penjarà en tauler anuncis la data d’entrega de l’activitat.Si no le spresenta a
final de curs quedarà suspes per recuperar en EXTRAORDINARIA DE JULIOL.
8,-Podrem repartir els
treballs i activitats dintre de vacances escolars nadal,pascual..etc.
9.-Estem completament
oberts a proposar activitats alternatives de les programades.Caldrà fer-les per
escrit i signades pels proposants,així com justificar-les.
10.-Realitzarem una lectura
d’un llibre per cada Módul.S’entregarà un terç en nadal,un terç en Pascua i un
terç final en 1-maig.Es podrà establir calendaris diferents previ conveni.
11.-Realitzarem una activitat
globalitzadora final(a l’estil EC)
12.-De cada UD es realitzaran
els exercicis,resum escrit a ma,i un mapa conceptual.
13.-No es realitzaran
treballs a ordenador per evitar copiar i pegar.
VISITES DE EDUCATIVES DE TREBALL
14.-En les visites de
treball es realitzarà el treballet proposat pel professor.
15.-Les alumnes que no poden
acudir a le svisites per causes justificades realitzaràn treball
sustitutori ajustat al nombre
d’hores,temps,importancia de la visita de treball.
16.-Concretarem en cada
eixida el profesor responsable i tasques que encarrega cada Módul en eixa
eixida dcidàctica.
17 .-Concretarem les eixides que necesitaen d’un copagament i
entregaran les aportacions a la
Delegada.
CONTROLS
18.-Els controls podràn ser
UD per UD,Hi haurà una recuperació i optativament pel professor una
Repeisca.Sempre aquest criteri estarà sotmés al criteri general del departament
corresponent.
19.-Les recuperacions es
realitzaran la setmana següent d’entregar les notes de l’UD examinada.La
repeisca la realizaràn la setmana
següent d’entregar les notes de recuperació.No superar aquests control
significa estar suspés en Juny i anar a
setembre amb eixa UD.
20.-Les Recuperacions no
podràn superar el 5 (apte).
Quan la nota acabe en X’’70
pasarà la nota al rag numéric següent.
Es fara mitja en els exàmens
a partir de 5.Si no s’arriba al 5 estarà suspesa eixa UD.
Els decimals s’acumularan en
la nota final.
Es farà un redondeig segons
criteri del profesor pendent de l’actitut.
Els treballs procedimentals
es faran ponderaran en una mitja
matemàtica.
Els treballs més extensos
podran tenir una mitjana separada
dintre del procedimental.
Les actitus es valoraran en
dos grup: 0-1 en valoració per observació del profe amb plantilla actitudional
base i 0-2 per assistència segons asenyalen les anotacions del profesor en
asistencia-tamagotxi o sistema de registre propi i descompatnt a partir dels 2
punts.Falta NJ…0’20 FALTA JUSTIFICADA
…0’10
21.-No es realitzaràn més
repeisques en Juny.es a dir si en la
UD s’ha realitzat un control, una recuperació i una repeisca
no hi haurà en jun RE repeisca.
22.-Els exàmens de les UD no es dividiràn en subtemes o subexàmens
23.-Les alumnes que volen
aspirar a notes altes per accés Universitat
NO podràn plantejar-se plan de treball especialitzats per augmentar el
ritme base del curs des del primer dia.
24.-Es
controlarà que
algun alumn@ copie.La copia significarà
l’immediata retirada de l’exàmen i
recuperar per setembre eixa UD.
.-Les notes dels examens i
control seran per mitjana aritmética.
Les notes ponderadas en
procediments es desglosaran 60% pel treball designat d’alt contingut. I un 30
% per treball designat de menor contingut.
Les notes en Actitus des
deglosaran en 60 % assistencia
descomptant 0’20 o l’acord que marque el departyament per falta Just-no
Just.L’altre 30% serà per valoración personal del professor segons registres i
altres materials.
ORGANITZACIÓ
25.-Les coses generals que es
vullguen transmetre al profesor les realitzarà la delegada i subdelegada per
escrit preferentment
El móbils quan sonen seràn
retirats per profe fins el final de la jornada quedant en dipósit del
profesor apagats.
L’aula quedarà endreçada i
amb bones condicions en acabar la classe o al final de la jornada.S’aplicarà el
mateix criteri del solet.cada 4 retirades
de móvil sepran 0’20 de descomte
en la nota final del trimestre.
Fomentarem en tot moment la
bona comunicació respectuosa entre tots coma eina fonamental de vida.
No es pot menjar en classe.
METODOLOGIA
26.-No es realitzaran
treballs a ordenador per evitar copiar i pegar.
27.-Farem una activitat
inicial de durada 15’ en cada classe per
introduir el tema o UD per rigorós ordre de llista,segons indique el profesor.
28.-Farem una activitat pràctica al final de cada classe pels alumnes
en parelles i en acabar tot el llistat d’alumnes serà individual,segons indique
el profesor.
29.-PER DAMUNT DAQUEST PLA DE
TREBALL I CRITERIS DE FUNCIONAMENT SEMPRE ESTARÀ LA NORMATIVA QUE
APLIQUE EL DEPARTAMENT,L’EQUIP DE CICLE, O LES NORM ES DE REGIM INTERIOR DEL
CENTRE.
No hay comentarios:
Publicar un comentario