lunes, 28 de septiembre de 2015

PLA DE TREBALL 2015-16

PLA DE TREBALL
NOM ____________________________________________________
CURS 2015-16
CENTRE________________________
DATA__________________________
Dni_____________________________
TELEF__________________________
Email______________________________

  PRESENTACIO GENERAL.-

L’assistència a classe serà obligatòria.En cas de falta  es portarà el justificant,valorant en cada cas la seua justificació.El Justificant serà oficial i amb el segell corresponent del centre médic.
L’assistència caldrà ser superior al 85%(segons el departament)per avaluació per poder ser avaluat i superar el módul.Cas de o superar-la no podrà accedir a l’avaluació continua.

AVALUACIÓ


L’avaluació serà continua,estant valorats els conceptes,procediments i actituts.

CONCEPTES...................  40    %
PROCEDIMENTS..........   30   %
ACTITUTS......................  30    %

És obligatòria la presentació a exàmens i/o proves així com la presentació de treballs.
Els procediments s’avaluaran de la mitja de treballs ptrocedimentals que es plantegen.Els  treballs que no es presenten en la data assenyalada seràn automaticament una nota de 3.Si no els  presenta serà la nota de O i suspendrà l’avaluació fins presentar-los !
Si deixa de presentar al final de curs més de 5 treballs suspendrà el curs i recuperarà en la PROVA EXTRAORDINARIA DE JULIOL.
S’establirà un PLA DE RECUPERACIÓ.

També serà obligatòria l’assistència a activitats extraescolars programades en la PGA per  completar la formació dels/les alumnes.
Quan no es puga assistir  per motius de treball,prévia justificació,es fara treball complementari i compensatori a entregar el dia següent de l’activitat i amb una durada proporcional a les hores,importància i elements de  l’activitat extraescolar.

ACTITUTS                                                                                                                                  
1.-Treballarem  el parlar amb ordre i alçant la ma respectuosament amb les companyes-companys i profesor.
2.-Valorarem el treball constant i permanent.
3.-Les  actituds “renegones,queixoses,sabotejadores” de la tasca educativa supondràn treballs complementaris per eixos alumnes i resta de nota al final.Exactament cada 4 faltes-“solets” serà  0’20 puntos en la nota final.
4.-Hem de tenir cura de la desmotivació en finalitzar el curs maig juny.
5.-L’ús de “paraulotes” seran compensades amb treball de dos folis amb entrega immediata el dia següent.

VALORS PUNTUALITAT


6.-Treballarem la PUNTUALITAT.DEIXAREM 5’ CORTESIA I DESPRÉS NO ES PODRÀ ACCEDIR A L’AULA EN EIXA CLASSE.També realitzarem
ACTIVITATS complementaries segons crega el profesor.
7.-Cada  ACTIVITAT  tindrà una data d’entrega.Qualsevol retràs solament puntuarà 3 i cas de no presentarla 0.
Per evitar confussions es penjarà en tauler anuncis la data d’entrega de l’activitat.Si no le spresenta a final de curs quedarà suspes per recuperar en EXTRAORDINARIA DE JULIOL.
8,-Podrem repartir els treballs i activitats dintre de vacances escolars nadal,pascual..etc.
9.-Estem completament oberts a proposar activitats alternatives de les programades.Caldrà fer-les per escrit i signades pels proposants,així com justificar-les.

10.-Realitzarem una lectura d’un llibre per cada Módul.S’entregarà un terç en nadal,un terç en Pascua i un terç final en 1-maig.Es podrà establir calendaris diferents previ conveni.
11.-Realitzarem una activitat globalitzadora final(a l’estil EC)
12.-De cada UD es realitzaran els exercicis,resum escrit a ma,i un mapa conceptual.
13.-No es realitzaran treballs a ordenador per evitar copiar i pegar.




VISITES DE  EDUCATIVES DE TREBALL


14.-En les visites de treball es realitzarà el treballet proposat pel professor.
15.-Les alumnes que no poden acudir a le svisites per causes justificades realitzaràn treball sustitutori  ajustat al nombre d’hores,temps,importancia de la visita de treball.
16.-Concretarem en cada eixida el profesor responsable i tasques que encarrega cada Módul en eixa eixida dcidàctica.
17 .-Concretarem les  eixides que necesitaen d’un copagament i entregaran les aportacions a la Delegada.


CONTROLS


18.-Els controls podràn ser UD per UD,Hi haurà una recuperació i optativament pel professor una Repeisca.Sempre aquest criteri estarà sotmés al criteri general del departament corresponent.
19.-Les recuperacions es realitzaran la setmana següent d’entregar les notes de l’UD examinada.La repeisca la realizaràn  la setmana següent d’entregar les notes de recuperació.No superar aquests control significa  estar suspés en Juny i anar a setembre amb eixa UD.
20.-Les Recuperacions no podràn superar el 5 (apte).
Quan la nota acabe en X’’70 pasarà la nota al rag numéric següent.
Es fara mitja en els exàmens a partir de 5.Si no s’arriba al 5 estarà suspesa eixa UD.
Els decimals s’acumularan en la nota final.
Es farà un redondeig segons criteri del profesor pendent de l’actitut.
Els treballs procedimentals es faran ponderaran  en una mitja matemàtica.
Els treballs més   extensos  podran tenir una mitjana separada  dintre del procedimental.
Les actitus es valoraran en dos grup: 0-1 en valoració per observació del profe amb plantilla actitudional base i 0-2 per assistència segons asenyalen les anotacions del profesor en asistencia-tamagotxi o sistema de registre propi i descompatnt a partir dels 2 punts.Falta NJ…0’20   FALTA JUSTIFICADA …0’10
21.-No es realitzaràn més repeisques en Juny.es a dir si en la UD s’ha realitzat un control, una recuperació i una repeisca no hi haurà en jun RE repeisca.
22.-Els exàmens de les  UD no es dividiràn en subtemes o subexàmens
23.-Les alumnes que volen aspirar a notes altes per accés Universitat   NO podràn plantejar-se plan de treball especialitzats per augmentar el ritme base del curs des del primer dia.
24.-Es controlarà que algun alumn@ copie.La copia significarà l’immediata retirada de l’exàmen i  recuperar per setembre eixa UD.
.-Les notes dels examens i control seran per mitjana aritmética.
Les notes ponderadas en procediments es desglosaran  60%  pel treball designat d’alt contingut. I un 30 % per treball designat de menor contingut.
Les notes en Actitus des deglosaran en 60 % assistencia  descomptant 0’20 o l’acord que marque el departyament per falta Just-no Just.L’altre 30% serà per valoración personal del professor segons registres i altres materials.

ORGANITZACIÓ

25.-Les coses generals que es vullguen transmetre al profesor les realitzarà la delegada i subdelegada per escrit preferentment
El móbils quan sonen seràn retirats per profe fins el final de la jornada quedant en dipósit del profesor  apagats.
L’aula quedarà endreçada i amb bones condicions en acabar la classe o al final de la jornada.S’aplicarà el mateix criteri del solet.cada 4 retirades  de móvil sepran 0’20 de  descomte en la nota final del trimestre.
Fomentarem en tot moment la bona comunicació respectuosa entre tots coma eina fonamental de vida.
No es pot menjar en classe.


METODOLOGIA

26.-No es realitzaran treballs a ordenador per evitar copiar i pegar.
27.-Farem una activitat inicial de durada  15’ en cada classe per introduir el tema o UD per rigorós ordre de llista,segons indique el profesor.
28.-Farem una activitat  pràctica al final de cada classe pels alumnes en parelles i en acabar tot el llistat d’alumnes serà individual,segons indique el profesor.

29.-PER DAMUNT DAQUEST PLA DE TREBALL I CRITERIS DE FUNCIONAMENT SEMPRE ESTARÀ LA NORMATIVA QUE APLIQUE EL DEPARTAMENT,L’EQUIP DE CICLE, O LES NORM ES DE REGIM INTERIOR DEL CENTRE.






No hay comentarios:

Publicar un comentario