GRUPO TRACTOR:MOTIVATOR
380 hores practiques
Plàstic:INTERV—->Concienciar—>Sensibilit (Paula Medina, Belen,Angie)
Regar: teleassistencia Desi Marin, Sara,Vanessa
FCT: Juan
Act:5 grups
Supuesto práctico:
24: IES FCT -Realizables y medibles.
—>SENSIBILITZAR:Importancia del cicle
Que volem conscienciar?
•Arròs
•Imp
•Cuidar
•Ajudar
*SUPOSICIÓ*
Vull treballar al IES DE XABIA I TINC QUE TINDRE TOTES LES CARACTERISTIQUES
ANTERIORS
Que hi ha a les fct?
ordinadors
Persones
Alumnes
Mestres
Bat
LA NOVA NORMALITAT A CAUSA DEL COVID
EN QUIN HORARI ES REALITZARA?
-Diurno
-Hores lectives
-Les que ens deixen
Quin es el marge horari que tenen els del IES IBORRA?
Intervenen en les hores lliures que son:
-L’esplai
-Algú que el deixe l’hora
-Tutoria
*CALCULEM*
Volem anar al 24, IES PEDREGUER, MESCLAR VARIABLES.
Comptant tutories, hores libres ....
4 x 3= 12
*IMPORTANT SENSIBILITZACIÓ*
•IDEA : CAPTAR ATENCIÓ AMB ESLOGAN
Sensibilitzar psicopats club (Nosaltres-24)
Podem traure 10 unitats horaries.
Que fem???
Tots a totes les classes en totes les hores? NO
Nosaltres controlem l’eficaçia
Benjami Estrada instructor.
Te que preparar 10 activitats que treballen la dependencia, la sensibilització, i que sapiguen
ajudar.
Resum:
Dissenyar per grups de 3 activitats quan entrem a la APD els agradi el nostre treball i
vullguen repetir.
¿380 o 220?
De obligado cumplimiento las horas.
Projecte sensibilatzió-cuidado- dependencia- cuidar i ajudar-nos
Ejemplo: LOLO VOL QUEDARSE AL MENJADOR.
No Lolo, quan dormes a soles aniras al menjador.
Lolo no va al menjador perquè vol dormir amb la mamá.
*Una mestra *
Jo vec coses rares en un alumne, portaré a Casandra perquè si nos no fa cas.
Qui es Casandra ? Un metxó de monyo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario