miércoles, 13 de enero de 2021

RESUM PAG102 HASTA LA PAG110 + ACTIVITAT JOC DE MIRELLA

    

    ACTIVITAT DE JOC DE MIRELLA

- Hem fet la activitat de mirella en clase de saber la canso quina era.

RESUM

-TIPUS D'AGENDES 

agendes d'avisos

agendes de medicació: truca a la persona usuaria en el moment en que ha de prendre medicacions.

agendes especials:es programen amb l'objectiu de recordar a la persona usuaria.

agendes per alerta: es tracta de les programades quan es produeix alguna situacio extraorsinaria.

agendes de seguiment periodic

agendes de seguiment en aplicacio de protocols.

seguiment despres d'emergencia: seguiment de la persona usuaria per resogui o establir.

seguiment despres d'alta hospitalaria.

Agendes d'absencia domiciliaria i retorn

suspensió temporal del servei 

del servei les situacións en que la persona usuaria veu interrompuda la prestació del servei per un espai de temps.

 Agendes d'absencia domiciliaria

La podem definir com la interrupció del servei per petició expressa de la persona usuaria el seu cuidador/a o algun familiar .

Agendes de retorn previst o de fi dabsencia

s'útilitzen per assegurar que la persona usuaria torna a ser al seu domicili despres del periode d'absencia temporal notificat.

Perfils de persona usuaria a qui poden anar dirigides les agendes. 

Perfil                                                    agendes aconsellada

Persona amb malaltia cronica                   agenda de seguiment per als caps        persona gran amb deteriorament cognitiu       medicacio pera recordar

independencia dels tipus del perfil                despres d'ingres hospitalari

discapacitat psiquica                                    programacio d'una agenda

 La realització d'agendes

l'organització de la jornada de feina: per establir la seqüencia de trucades d'acord amb la seva tipologia.

L'elaboració dels informes 

Organització de la jornada de feina.

Protocol d'una agenda

salutació:del personal operador cap a la persona usuaria segons l'horari que correspongui.

identificació:persona que efectua la trucada i de l'entitat prestadora del servei de teleassistencia.

informació del motiu de la trucada:estara pendent de rebre la trucada .

execució de la part especifica de l'agenda:la fase en que efectivament s'esxposa el contingut de l'agenda.

pregunta:persona usuaria sobre si vol alguna cosa mes que no estigui relacionada amb el motiu de la trucada.

comiat:desitjant a la persona interlocutora que passi un bon mati/tarda/nit segons el cas. 


 

                                                           

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario