Quan anem a
un centre hem de saber qui és el propietari del centre. Si sabem qui és
el responsable sabrem qui és el director i els diferents elements de la
propietat.
Bàsicament hem de saber:
qui es el propietari?
quin tipus de forma legal té l'empresa?
quin nom comercial té l'empresa?
qui son les persones responsables de l'empresa?
quins projectes depenen d'eixa empresa?
Vos dic les variables base d'una fitxa simple:
E M P R E S A
NOM (de la empresa)
CIF
TIPUS
ADREÇA
LOCALITAT
TIPUS
ADREÇA
LOCALITAT
CÒDI POSTAL
LOCALITAT
PROVINCIA
TELEF
FAX
CORREU ELECTRONIC
NOM I COGNOMS DE LA PERSONA RESPONSABLE (propietari de la empresa)
NIF DE LA PERSONA RESPONSABLE
C E N T R E D E T R E B A L L
NOM
CIF
ADREÇA
CODIC POSTAL LOCALITAT
PROVINCIA
TELEFON
FAX
CORREU ELECTRONIC
HORARI
NOM I COGNOMS DE LA PERSONA RESPONSABLE (director)
NIF PERSONA RESPONSABLE
CORREU ELECTRONIC DIRECTE
NOM I COGNOMS DE LA PERSONA INSTRUTORA EN EL CENTRE
NIF INTSRUCTORA/OR
CORREU ELECTRONIC
NUM DE TREBALLADORS.
Amb aixó tenim unes dades bàsiques del centre d etreball.Us enviaré una fitxa per veure-Ho.EXTENSIÓ activitat 1:
-10 folios a ordenador SIN FOTOS
-En el caso de querer poner fotos, se adjuntarán en un ANEXO A PARTE.
-Fuente y tamaño de letra: ARIAL 12
-INTERLINEADO 1,5
-NUMERAR PÁGINAS
-ANEXOS AL FINAL
PROPUESTA DE TRABAJO:
-Explicar cada elemento desarrollandolo, por ejemplo: nombre de la empresa y diferencia del centro de trabajo.
-Actividades (ducha), orientaciones (higiene personal) y observaciones (señalar detalles que has visto)
-El dia que venimos al centro expondremos en público todos los centros que vengan po sectores (tercera edad, minusvalidos, educacion especial, etc...).
-El mismo dia que exponemos ante el alumnado de primero, exponemos ante toda la clase.
Activitat 1:
Realització de una fitxa tècnica per delimitar els trets definitoris del centre de treball, el seu marc organitzatiu i el seu marc laboral.
Activitat 2:
Elaboració d'un dossier -auditoria de recurs assignat.
-Distribució dels espais, zones, decoració i ambientació.
-Distribució del temps (horari comentat).
-Materials existents.
-Programes.
Caldrà a més a més...
-Analitzar la realitat: on van més? A quina cosa dediquen més temps? Qué cosa els hi ha agradat més? Quina estona els veus més interessats?
-Propostes de millora
EXTENSIÓ activitat 2:
-10 folios a ordenador SIN FOTOS
-En el caso de querer poner fotos, se adjuntarán en un ANEXO A PARTE.
-Fuente y tamaño de letra: ARIAL 12
-INTERLINEADO 1,5
-NUMERAR PÁGINAS
-ANEXOS AL FINAL
No hay comentarios:
Publicar un comentario