El formen totes les persones encarregades d'atendre i gestionar les trucades al centre d'atenció.
Les podem dividir en:
- Trucades entrants: són les emesses desde el domicili de la persona usuària al centre d'atenció.
- Trucades sortints: són les que s'inicien al centre d'atenció dirigides cap al domicili de la persona usuària per ferne el seguiment. ç
SUPERVISORS O SUPERVISORES DEL CENTRE D'ATENCIÓ:
Són els responsables de la supervisió del personal operador en cadascun dels torns de treball.
- Garantir que la gestió de les trucades es realitza de manera inmediata i adequada.
- Distribuir les tasques en cada torn de treball.
- Assessorar operadors i operadores davant d'incidències o dubtes en el servei.
- Coordinar-se de manera contínua amb els equips d'intervencions per oferir tota la informació relativa amb incidències ocorregudes.
- Asegurar que les dades que recullen en les fitxes de les persones usuàries es manipulen correctament i són modificades de manera adequada.
OPERADORS I OPERADORES DEL CENTRE D'ATENCIÓ:
És l'encarregat d'atendre totes les comunicacions que es produeixen entre l'usuari i el centre d'atenció.
- Atendre i gestionar totes les trucades que es reben al centre d'atenció:
- Les produïdes per alarmes generades als domicilis de les persones usuàries.
- Les rebudes desde altre punt diferent.
- Mantenir el contacte verbal amb els usuaris.
- Gestionar situacions d'emergència.
- Facilitar suport als usuaris en situacions de soledat.
- Comunicar de totes les incidències.
ELS EQUIPS D'INTERVENCIÓ:
És l'encarregat de gestionar totes les necessitats, tant com dels usuaris com les derivades dels dispositius.
3 perfils de professionals:
- L'equip tècnic d'orientació social.
- L'equip tècnic instal.lador.
- El personal oficial de l'unitat mòbil.
EQUIP TÈCNIC D'ORIENTACIÓ SOCIAL:
Està dedicat a l'atenció personalitzada d'incidències o necessitats socials.
- Gestionar els pocessos d'alta, baixa o qualsevol incidència.
- Actuar com interlocutor.
- Fer visites de seguiment.
- Dur a terme seguiments individualitzats.
- Programar activitats que afavoreixin l'autonomia i independència.
- Obtenir dades de les activitats solicitades per l'equip de gestió.
INSTAL.LACIONS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA:
*EL CENTRE D'ATENCIÓ: és l'espai físic on es canalitzen i agrupen totes les informacions sobre els usuaris del servei de teleassistència.
LA DOTACIÓ D'UN CENTRE D'ATENCIÓ:
Elements:
- Un sitema de comunicacions amb una central que permeti:
- L'emissió de trucades
- Recepció i gestió de trucades.
- La comunicació amb els serveis d'emergencia.
- Aplicacions informàtiques.
- Sistema de registre de tota l'activitat.
- Xarxa d'alimentació alternativa,subministrament elèctric.
- Un sistema de comunicació telefònica.
- Sistema d'enregistrament de les comunicacions telèfoniques.
No hay comentarios:
Publicar un comentario