martes, 16 de octubre de 2018

L'EQUIP D'ATENCIÓ 
El formen totes les persones encarregades d'atendre i gestionar les trucades al centre d'atenció.
Les podem dividir en:
  • Trucades entrants: són les emesses desde el domicili de la persona usuària al centre d'atenció.
  • Trucades sortints: són les que s'inicien al centre d'atenció dirigides cap al domicili de la persona usuària per ferne el seguiment. ç


SUPERVISORS O SUPERVISORES DEL CENTRE D'ATENCIÓ:

Són els responsables de la supervisió del personal operador en cadascun dels torns de treball.
  • Garantir que la gestió de les trucades es realitza de manera inmediata i adequada.
  • Distribuir les tasques en cada torn de treball.
  • Assessorar operadors i operadores davant d'incidències o dubtes en el servei.
  • Coordinar-se de manera contínua amb els equips d'intervencions per oferir tota la informació relativa amb incidències ocorregudes.
  • Asegurar que les dades que recullen en les fitxes de les persones usuàries es manipulen correctament i són modificades de manera adequada.

OPERADORS I OPERADORES DEL CENTRE D'ATENCIÓ:
És l'encarregat d'atendre totes les comunicacions que es produeixen entre l'usuari i el centre d'atenció.
  • Atendre i gestionar totes les trucades que es reben al centre d'atenció:
  1. Les produïdes per alarmes generades als domicilis de les persones usuàries.
  2. Les rebudes desde altre punt diferent.
  • Mantenir el contacte verbal amb els usuaris.
  • Gestionar situacions d'emergència. 
  • Facilitar suport als usuaris en situacions de soledat.
  •  Comunicar de totes les incidències.

ELS EQUIPS D'INTERVENCIÓ:
És l'encarregat de gestionar totes les necessitats, tant com dels usuaris com les derivades dels dispositius.
3 perfils de professionals:
  1. L'equip tècnic d'orientació social.
  2. L'equip tècnic instal.lador.
  3. El personal oficial de l'unitat mòbil.


 EQUIP TÈCNIC D'ORIENTACIÓ SOCIAL:
Està dedicat a l'atenció personalitzada d'incidències o necessitats socials.
  • Gestionar els pocessos d'alta, baixa o qualsevol incidència.
  • Actuar com interlocutor.
  • Fer visites de seguiment.
  • Dur a terme seguiments individualitzats.
  • Programar activitats que afavoreixin l'autonomia i independència.
  • Obtenir dades de les activitats solicitades per l'equip de gestió. 


INSTAL.LACIONS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA:

 *EL CENTRE D'ATENCIÓ: és l'espai físic on es canalitzen i agrupen totes les informacions sobre els usuaris del servei de teleassistència.

LA DOTACIÓ D'UN CENTRE D'ATENCIÓ:
 Elements:
  • Un sitema de comunicacions amb una central que permeti:
  1.  L'emissió de trucades
  2.  Recepció i gestió de trucades.
  3.  La comunicació amb els serveis d'emergencia.  
  • Aplicacions informàtiques.
  • Sistema de registre de tota l'activitat.
  • Xarxa d'alimentació alternativa,subministrament elèctric.
  • Un sistema de comunicació telefònica.
  • Sistema d'enregistrament de les comunicacions telèfoniques.

No hay comentarios:

Publicar un comentario