martes, 20 de octubre de 2020

CLASSE TELEASSISTÈNCIA 20/10/20

-Presentació Rosa Ferrando.

-Comencem T-3 (Part organitzativa).

-Examen de recuperació antes de l'avaluació.

-TEMA-3: Organització del servei de teleassistència.

-Explicació de com es fa un mapa conceptual (dividir els punts per nivells).

-Utilitzar conectors.

-Estructurar el mapa.

-Posar més punts, no sols els títols.

-És com un arbre.

-Auto motivació interna i auto motivació externa.

-Equip de dinamització comunitària de la tutoria (E.D.C.T). 

-Format per: Ingrid, Cristina, Desi D. i Kimberly.

-M.V.V. (Misió, Visió i Valors).

-3.1. L'organització del servei de teleassistència.

-Llig Carla i Ainhoa.

-Per a planificar qualsevol cosa hem de disposar de mitjans necessaris.

-Centre d'atenció (edifici) i equip d'atenció (s'encarreguen de l'atenció telefònica).

-Equip d'intervenció (grup de professionals que es desplacen al domicili de la persona per a atendre les necessitats tècniques) i Unitats de gestió territorials (és el lloc on les persones realitzen la intervenció).

-Unitat mòbil (és l'equip de professionals que està ubicat en la unitat de gestió territorial).

-3.2. Els professionals del servei de teleassistència.

-Els mitjans humans inclouen tot el conjunt de professionals que intervenen en el desenvolupament del servei de teleassistència.

-La estructura organitzativa representada en un organigrama.

-L'equip de gestió (director o directora del servei, responsable del centre d'atenció, responsable de l'àrea tècnica i responsable de l'àrea social).

-L'àrea social formada per el responsable de l'àrea social (supervisar la feina i assegurar la coordinació del personal tècnic).

-Funcions del director.

No hay comentarios:

Publicar un comentario