-Presentació Rosa Ferrando.
-Comencem T-3 (Part organitzativa).
-Examen de recuperació antes de l'avaluació.
-TEMA-3: Organització del servei de teleassistència.
-Explicació de com es fa un mapa conceptual (dividir els punts per nivells).
-Utilitzar conectors.
-Estructurar el mapa.
-Posar més punts, no sols els títols.
-És com un arbre.
-Auto motivació interna i auto motivació externa.
-Equip de dinamització comunitària de la tutoria (E.D.C.T).
-Format per: Ingrid, Cristina, Desi D. i Kimberly.
-M.V.V. (Misió, Visió i Valors).
-3.1. L'organització del servei de teleassistència.
-Llig Carla i Ainhoa.
-Per a planificar qualsevol cosa hem de disposar de mitjans necessaris.
-Centre d'atenció (edifici) i equip d'atenció (s'encarreguen de l'atenció telefònica).
-Equip d'intervenció (grup de professionals que es desplacen al domicili de la persona per a atendre les necessitats tècniques) i Unitats de gestió territorials (és el lloc on les persones realitzen la intervenció).
-Unitat mòbil (és l'equip de professionals que està ubicat en la unitat de gestió territorial).
-3.2. Els professionals del servei de teleassistència.
-Els mitjans humans inclouen tot el conjunt de professionals que intervenen en el desenvolupament del servei de teleassistència.
-La estructura organitzativa representada en un organigrama.
-L'equip de gestió (director o directora del servei, responsable del centre d'atenció, responsable de l'àrea tècnica i responsable de l'àrea social).
-L'àrea social formada per el responsable de l'àrea social (supervisar la feina i assegurar la coordinació del personal tècnic).
-Funcions del director.
No hay comentarios:
Publicar un comentario