3.2.3 els equips d'intervenció
un equip d'intervenció és l'encarregat de gestionar totes les activitats,tant de les persones usuàries com les derivades dels dispositius, que no poden ser solucionades per el personal operador i que requereixen una atenció presencial
.equip tècnic d'orientació social
.equip tècnic insta-lador
.el personal oficial de la unitat mòbil
examen tema 3 dia 6 divendres
equip tècnic d'orientació social
esta dedicat a l'atenció personalitzada d'incidencies o necessitats
.gestionar els processos d'alta,baixa o quansevol incidència
.actuar com a interculocutor entre usuaries i els recursos
.fer visites de seguiment domiciliari
.dur a terme seguiments individualitzats
.programar actvitats que afavoreixin l'autonomia i independència
.obtenir dades d'activitat sol-licitades per l'equip de gestió
mural de la pagina 61 de equip tècnic insta-lador i el personal oficial mòbil (el dia 10 a classe farem el mural)
pagina 63
3.3 instal-lacions del servei de teleassistencia
3.3.1 el centre d'atenció
és l'espai fisic on es canalitzen i agrupen totes les informacions relatives a les persones usuàries del servei de teleassistència
ha d'estar proveit de la tecnologia suficient
la dotació d'un centre d'atenció
un sistema de comunicacions amb una central que permeti:
emissió de trucades
recepció i gestió de trucades de veu emeses des dels equips de les persones usuàries
comunicació amb els serveis d'emergencia
un sistema de registre de tota la activitat (es registra tot lo que fa en el centre per a que es quede guardat)
una xarxa d'alimentació altermativa
un sistema de comunicació telefònica
-SC- SISTEMA DE COMUNICACIÓ
-E-EMISSIÓ
-R -RECEPCIO
-E-EMERGENCIA
-TIC -TECNICS INFORMATICS
-REG REGISTRE
-XA -XARXES DE ALIMENTACIÓ
-TELF -SISTEMA DE COMUNICACIÓ TELEFÒNICA
G(GOOGEL)A(AMAZON)F(FACEBOOK)A(APPEL)M(MICROSOF)
PAGINA 64
LA ZONA D'ATENCIÓ DE TRUCADES
ÉS L'ESPAI EN QUÈ ESTAN UBICATS ELS LLOCS DE TREBALL DEL PERSONAL OPERADOR I DE LA PERSONA SUPERVISORA D'AQUEST PERSONAL
-SISTEMA D'AILLAMENT ACUSTIC(ZONA AMB SILENCI)
-UN EQUIP DE COMUNICACIÓ TELEFÒNICA
- ESPAI DEL SUPERVISOR O SUPERVISORA
-EQUIP DE COMUNICACIÓ TELEFÒNICA
-D'ACCÉS PROPI I INDEPENDENT AL PROGRAMARI DE GESTIÓ DEL SERVEI
-SISTEMA QUE PERMET LA COMUNICACIÓ AMB LES UNITATS DE GESTIÓ TERRITORIALS
No hay comentarios:
Publicar un comentario