martes, 17 de noviembre de 2020

AVALUACIÓ VERBAL TUTORIA DIA 17-11-20 MILLORES I COSES POSITIVES.

 17-11-20

 

Començem la classe parlant sobre la avaluació del mòdul de teleassistència en veu alta persona per persona:

Ainhoa Bonet: 

- entregar els treballs abans de fer els exàmens.

- fer treballs en grups.

Carla:

- hi ha molta faena.                - eliminar la proposta dels solets.

- l'assignatura és magnifica.      - comodín por buen comportamiento.

Ania Cardona:

- adelantar faena en classe. 

Kimberly Cerón:

- la idea de adelantar treball en classe li pareix una molt bona proposta.

- avisar abans de posar directament un solet. 

- si arribem tart a primera hora no posar solets perquè hi soden haver problemes, però si és arribar tart del pati, ahí sí.

- repás general del tema.

Carlos Company:

0

Vanesa Costa:

-  apoya el que ha dit Kim sobre els solets.

- la idea de fer resums li sembl a molt bé per a aprendre més. 

- apoya avançar faena.

Eiden:

- li va prou bé aquest mòdul, però hi ha un poc massa de faena.

- li sembla bé lo de a primera hora no posar solets si arribem una miquitiua tart.

Desiré Doblado:

- llevar solets a primera hora del  matí si hi ha retard.

- adelantar faena a classe.

Rosalía:

- parlar en psicòleg

Diana Esteve:

- solets legals.

Rosa Ferrando:

- si estudiem aprovem.

no serveix de res el fer mapes conceptuals perquè despés te una altra manera de estudiar.

Paula Fornés:

- correcte el de adelantar  faena en classe.

- posar solets de forma correcta.

- exàmens difícils.

Ingrid Gonzàlez:

- exàmenes fàciles

- apoya a kim, Ainhoa i rosa

- proposar fer les activitats dinàmiques com l'altre dia.

Sara:

- todo bien.

Elena Herrera:

- solets en sentits, tots en les mateixes condicions.

- entrega treballs abans de exàmens.

- massa càrregs.

Angie:

- li agrada la manera de fer els exèmens:

- també li agrada la manera en la que ixim a llegir el llibre fora. 

Alexia:

- general ninguna pega.

- faena és organizable i si la podem fer en classe millor.

- proposta de algún dia fer classes fora al aire lliure.

Desiré Marin:

 - no troba res negatiu.

- els treballs per a estdiar li semblen bé per a estufiar.

Belén Mas:

- entrega de treballs abans dels examens.

- fer més murals o algo per a llevar-ho del exèmen.

Paula Medina:

- no entén els solets.

- en algún exàmen que ens ajude Benja, no li pareix just.

Cristina Pons:

- posar solets amb raons.

- li pareix bé que ens done la oportunitat de fer faena en classe, però fer la entrega abans de l'exàmen.

Juan Portero:

- li sembla bé la entrega de treballs.

- solets legals.

Marta Rodríguez:

- activitats abans exèmens millor perque te més sentit.

- no eixir quan fa mal temps.

Selena Sanchis:

- fer més excursionetes.

- fer més murals.

- entregar treballs abans dels examens.

 


EXPLICACIÓ BENJA:

Per a millorar:

- solets.

- eixides bus/caminar.

- forma diferent estudi.

- quadra T=REMAC examens.

- donar mateixa faena a les mateixes persones de extres.

Possitiu:

- deixar temps.

- exàmens fàcils.

- mural per a llevar temari.

- subratllar paraules claus.

- treballs extra pujen nota.

- poder recuperar solets.

- exàmens recuperació.

- no suspén els treballs.

- orden y silencio.

- millora la distància social.


Ara mateixa estem treballant l'atenció i traent idees diferents.

Solets= tècnica de modificació de conductes. Busca inhibir comportaments inadequats. Treballem la escriptura organitzada. 

En una classe educativa hi han conductes inadequades. Les treballes:

- puntualitat

- paraules mal sonanats (tacos)

- palpació (per tem a COVID)

- móbil

A partir d'ara, Benja ens donarà 5 min. quan arribem de casa a l'insti per si hem tingut un problemeta, no més, per a no posar solet, però si pasa dels 5 min, sí.

En l'esplai 1: 3 min. 

En l'esplai 2: 5 min.

Així d'aquesta manera, treballem la puntualitat i ser responsable, organització i autocontrol.

Benja per tacos va a continuar posant solets.

Per el tema de palpacions, mantenim els solets en la proxèmia del COVID.

Proposar que no tanquen les portes.

El mòbil no se puede utilizar.

Si aquesta estratègies funciona bé, ens recompenarem ampliant el termini de temps (a les 2 setmanes augumenta a 5-5-5-).


* Les eixides amb bus les estan estudiant. 

*Les eixides de la natura, la pròxima és el dia 25. L'alumne pot proposar alternatives per si no vol anar (treball).

*Métodes estudi: buscar alternatives i puntúa igual.

Hi ha molt de càrrecs i molt poca gana de gent que les fa.

 

L'estrès és lleva amb organització.


19 alumnes si que els ha quedat be.

Anem a posar un indicador de millora:

 



No hay comentarios:

Publicar un comentario