4.3.3 Protocols de presentació i comiat
Els protocols de presentacio i comiat tenen com a objectiu, respectivament, identificar_nos davant y la persona usuaria que ha generat la trucada i tancar la comunicació un cop s'hagi fet la gestio d'acord amb les seues necessitats
*Protocols de presentació
1. Identificar
2. Saludar
3. Adresarse
4. Preguntar
*Protocols de comiat
Ens hem d'assegurar que la persona usuaria esta dacord amb la gestio que hem fet i cal garantir que no queda insatisfeys amb l'atencio rebuda.
4.3.4 Protocol d'atenció d'alarmes per emergencia.
Les alarmes per emergencia es produeixen en situacions que impliquen risc per a la integritat fisica, psiquica o social de la persina usuaria o del seu entorn.
*Tipus d'alarmes per emergencia
-Emergencies socials:son les que es desencadenen quan la persona usuaria emet una pulsació
- Emergencies sanitaries; son les alarmes provocades per una persona usuaria que solicita atencio
-Emergencies per crisis de soledst o angoixa; es tracta d'una demanda d'atenció
-Alarma sense resposta; es dona quan rep una alarma i la persona no respon en el moment.
*Protocols d'atenció
Nivell 1. Resposta verbal
Nivell 2. Resposta verbal amb mobilitzacio de recursos propis
Nivell 3. Derivacio a un recurs esoecialitzat
4.3.5 Mobilitzacio de recursos
*La mobilitzacio de recursos propis
Son tots els que es poden mobilitzar sense la necessitat que hi intervinguin recursos d'acces public
-Recusos propis de la persona usuaria
-Recursos propis de l'entitat prestataria
*La mobilitzacio de recursos d'acces public
Son tots els que estan a disposicio de tota la ciutadania
Diferents recursos públics
- El cos de bombers
-Recursos sanitaris
-La policia
-Els serveis socials
-Altres recursos, com la guardia civil. Policia local...
Premisses per a la mobilitzacio de recursos publiques
-el centre d'atenció haura de ddisposar d'un registre
-el personal operador haura de coneixer aquests recursos, tambe les modificacions posibles.
No hay comentarios:
Publicar un comentario