lunes, 20 de septiembre de 2021

TEMA 1

 ESTAT D'ANIM

ZUMIC 8

MARIA 6

MIREIA 6

SANDRA 5

CANDELA 2

ALBA 7

ZAIRA 6

SARAY 7

CASELLES 6

YASMIN 6 El día 20-09-21 s'entregarà la maqueta i portem el llibre de lectura.

El día 23-09-21 s'entregarà l'ésquema i mapa.

El día 27-09-21 s'entregarà el resumen.

El día 30-09-21 s'entregaràn les activitats.

El día 04-10-21 s'entregarà el mural.

Treball complementari per no assistir a l'activitat extraescolar:

    Duració: 2 hores.

    Extensió: 9 fulls.

    Tema: Activitats d'animació i temps lliureen col.lectius        de dependència.

Hora d'entrega: El mateix día al acabar l'activitat.




FABIOLA 6 

NEUS 4

ELENA 6

NAOMI 8

TANIA 5

CARLA 5

ALBA G 6

TXELL 5

VERO 6

MODALITATS DEL SERVEI 

des del punt de vista assistencial poden donar-se dos models del servei diferents.

*SERVEI DE TELEASSITÈNCIA SENSE UNITAT MÒBIL

Tal com indica el seu n om,aquest servei no disposa d'una unitat mòbil pe4r atendre les possibles situacions d'emergències.Les situacions que poden presentar son:

-L'atennció directa que presenta el personal del centre.

-La mobilització del recursos d'accés públic disponibles a la zona.

-L'atenció presencial per part del personal social.

*SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA AMB UNITAT MÒBIL

la unitat mòbil està formada per un equip de personal qualificat que es desplaça als domicilis quan cal una intervenció presencial immediata

ACTUACIÓ D'ATENCIÓ A LES PERSONES

En aquest engranatge tindrà una importancia especial el personal operador que hi ha ubicat al centre d'atenció:

-Atendra i gestionara les trucades entrants 

-Fara el seguiment individualitzat mitjançant agendes

Amb aquestes eines, l'equip d'intervenció podrà garantir una atenció òptima a la persona usuària, per mitjà de les actuacions següents:

-El suport immediat, amb atenció pressencial o la via línia telefònica.

-La mobilització dels recursos socials, sanitaris, familiars...

-El seguiment de la situació de la persona usuària mitjançant la realització e trucades

-La gestio de les agendes

-La realització de trucades informatives sobre campañes especifiques que siguin d'interes

LES PERSONES USUÀRIES DEL SERVEI DE TELEASSIETANCIA

Aquest col·lectiu les anomenen persones usuàries.

TITULARS, USUÀRIS I CONVIVIENTS TITULARS, USUÀRIS I CONVIVIENTS 

-Persona titular del servei

-Persona usuària amb unitat de control remot addicional

-Persona usuària sense unitat de control remot

COL·LECTIUS D'ATENCIÓ

El servei de teleaasitencia esta planificat i implementat per atendre diferents col·lectius.

En tot cas el denominador comú ed totes les persones susceptibles de ser usuàries del servei,amb independància de la seva tipologia, és que estan en situació de risc que les fa vulnerables. Podem trobar diferents col·lectius.

*LES PERSONES GRANS 

Sense dubte actualment la majoria de les persones usuàries d'aquest servei són persones grans.

A causa de factors com l'envelliment, l'aillament social i la carència de recursos, el serfvei de teleassistencia, atesa la simplificat del maneig i la facilitat de accedir a una bon part dels territoris

*LES PERSONES AMB DISCAPACITAT 

Dins l'ampli ventall de persones amb discapacitat, les que gaudeixen d'un index més alt de cobertura són les persones del col·lectiu de persones en dicapacitat física.

Aquest col·lectiu és un dels més bene 

*LES PERSONES EN MALALTIA CRÒNICA

*VICTIMES DE VIOLÈNCIA DE GENERE 

No hay comentarios:

Publicar un comentario