3.1. L'organització del servei de teleassistència.
El personal que treballa en teleassistènca està organitzat en equips segons les funcions que duen a terme.
Es reparteixen en dos tipus d'ubicacions diferents per donar un servei de més qualitat.
S'organitzen a partir dels elements següents:
- Centre d'atenció (CA): des d'on es gestionen les trucades i es mobilitzen els recursos derivats d'aquestes comunicacions
- Equip d'atenció: Persona operador; gestiona directament les comunicacions. Personal supervisor; organitza i controla la feina de l'equip operador.
- Equip de gestió: Equip directiu i Responsables de les diferents àrees.
- Unitat de gestió territorial: des d'on l'equip d'intervenció es desplaça al domicili de la persona usuària. Aquesta unitat també allotja el personal especialitzat de la unitat mòbil.
3.2. El personal humà del servei de teleassistència.
3.2.1. L'equip de gestió.
Està format pel personal encarregat de la direcció i la presa de decisions.
- Director/a del servei.
- Càrrecs responsables de les diverses àrees de gestió.
>> DIRECTOR/A DEL SERVEI.
És el màxim responsable.
- planificar, dirigir, desenvolupar i avaluar.
- assignar els recursos.
-assegurar una atenció adequada
- disssenyar i organitzar el protocols d'actuacions.
- garantir la qualitat en les actuacions.
- valorar els indicadors de qualitat del servei.
- adoptar les mesures necessàries
- prestar periòdicament una memòria de gestió del servei.
- coordinar l'entitat prestatària
- garantir que les instruccions i directius fixades.
>> Responsable del centre d'atenció.
Màxima autoritat en aquesta àreea i assumeix la responsabilitat.
- coordinar l'equip professional
- garantir la gestió eficient
- assegurar el funcionament correcte de la infraestructura
- assegurar el compliment dels procediments d'atenció
No hay comentarios:
Publicar un comentario