domingo, 9 de diciembre de 2018

PLANTILLA CORRECCIO PREGUNTA 1 EXÀMEN UD4

OBJECTIU.-
La plantilla és un instrument de consolidació dels aprenentatges aconseguits.És una forma de COMPRENSIÓ I COMPARACIÓ COGNITIVA.És una forma d'estructurar l'organització del pensament.També ens val mper ajustar la comprensió,la retenció d ela informació i l'expressió ajustada dels continguts.Intenta ajudar a la retroalimentació  i aclarir les barreres.

PREGUNTA 1.-LA RETROALIMENTACIÓ EN LA ATENCIÓ TELEASSISTENCIAL.
BARRERESS A LA RETROALIMENTACIÓ.-


RETROALIMENTACIÓ.-
1.-Tenimn que IDENTIFICAR NECESSITATS reals  que la persona vol transmetre.
2.-Calm que la persona interprete correctament les indicacions que li ntransmeteix l'operador.
Característiques que han de donar-se:XXXXXXXX








PREGUNTA 1: LA RETOALIMENTACIÓ EN L'ATENCIÓ TELEASSISTENCIAL.

•La retoalimentació és la comunicació que el receptor envia a l'emissor indicant-li si ha entès el seu missatge o no.
•La retoalimentació és fonamental en la comunicació amb les seues usuàries.
•Per part nostra identifiquem les necessitats reals que la persona ens vol transmetre i aconseguim que ella senti que ha estat així efectivament.
•La persona interpreti correctament les indicacions que li transmetem, perquè són una resposta a les inquietuds que ens ha plantejat.
•Per afavorir la retoalimentació efectiva en la prestació del servei de teleassistència és convenient que es donin les característiques següents:
•Que l'esperi la persona que la rep, és a dir, que la persona usuària esperi un missatge de tornada.
•Que sigui directa. Hem d'interpretar que la persona no es desviï en el que ens vol transmetre i que això no provoqui un malentès.
•Que puguem integrar l'aspecte afectiu de manera positiva. Així, la persona tindrà més confiança per concretar les seves demandes.
•Que el missatge de tornada sol·liciti actuacions que la persona por dur a terme.
BARRERES:
• La persona usuària no mostra interés en el missatge
•Vol sempre tindre la raó, sense respectar el torn de paraula.
•Té dificultats en el entenement, a causa de problemes tècnics.
•Està distraguda en altres coses.
•Respón afirmativament sense prestar atenció.
•Es troba en un entorn ruidós.
 

PREGUNTA 2: ALARMES GENERADES PER PULSACIÓ DES DEL DOMICILI.

• Les alarmes tècniques engloben totes mes alarmes relacionades amb el funcionament de l'equip de teleassistència, tant el terminal com la UCR o s dispositius associats.
 
•Les proves en la primera connexió:
•Són els controls que es duen a terme durant el procés d'alta de la persona usuària per a comprovar el funcionament de l'equip.
•Al llarg d'aquestes inspeccions el personal operador verifica les dades i procedeix a donar d'alta la persona usuària en el servei.
 
• Proves de familiarització de l'usuari:
•Són les pulsacions d'assaig que s'executen perquè la persona usuària practiqui sobre el funcionament del sistema en presència del personal tècnic i també de familiars.
 
•Revisió o comprovació del funcionament del sistema:
•Es tracta de les pulsacions efectuades per part del personal tècnic, familiars, cuidadors,etc, per verificar el funcionament correcte del sistema.
 
•Comunicació de fallades o avaries del sistema:
•Són les pulsacions o avisos que empra la persona usuària o la seva cuidadors per a comunicar possibles fallades o avaries de l'equip. 
 
•Substitució del terminal:
•És la pulsació realitzada pel personal instal·lador informant de la substitució del terminal. 
 
•Substitució de la UCR:
•Es tracta de la pulsació que el personal instal·lador executa per comunicar que s'ha reemplaçat la unitat de control remot.
 
•Retirada del terminal:
•És la pulsacio  que es fa per confirmar la baixa del servei i la retirada de l'equip.





No hay comentarios:

Publicar un comentario