miércoles, 12 de septiembre de 2018

PLA DE TREBALL 18-19

PLA DE TREBALL
NOM ____________TELEASSISTÈNCIA________________________________________
CURS 2018-19
CENTRE_IES PEDREGUER
DATA______________SETEMBRE 2018
Dni_____________________________
TELEF__________________________
Email_____jbenjaestrada@gmail.com

PRESENTACIO GENERAL.-

L’assistència a classe serà obligatòria.En cas de falta es portarà el justificant,valorant en cada cas la seua justificació.El Justificant serà oficial i amb el segell corresponent del centre médic.
L’assistència caldrà ser superior al 85%(segons el departament)per avaluació per poder ser avaluat i superar el módul.Cas de o superar-la no podrà accedir a l’avaluació continua.

AVALUACIÓ


L’avaluació serà continua,estant valorats els conceptes,procediments i actituts.

CONCEPTES................... 40 -50%
PROCEDIMENTS.......... 20-30 %
ACTITUTS...................... 10-20%

És obligatòria la presentació a exàmens i/o proves així com la presentació de treballs.
Els procediments s’avaluaran de la mitja de treballs procedimentals que es plantegen.Els treballs que no es presenten en la data assenyalada seràn automaticament una nota de 3.Si no els presenta serà la nota de O i suspendrà l’avaluació si no presenta menys de 5 !
Si deixa de presentar al final de curs més de 5 treballs suspendrà el curs i recuperarà en la PROVA EXTRAORDINARIA DE JULIOL els treballs pendents.

Si deixa de presentar el treball dell libre se li descomptarà 1 punt de la nota final total segons valoració global i suspendrà directament el modul.
Serà obligatori tenir el treball de llibre de lectura per poder valorar l’apartat procedimental.Cas de no tenirla suspendrà la part procedimental.Ocasionalment també es podrà descomptar 1 punt de la nota final per no presentar el treball dell libre de lectura.Arribant segons valoració del ,professor a suspendre el modul per no presentar la ntasca de lectura.
.
S’establirà un PLA DE RECUPERACIÓ detallat amb cada alumnes personalitzant-lo.

També serà obligatòria l’assistència a activitats extraescolars programades en la PGA per completar la formació dels/les alumnes.
Quan no es puga assistir per motius de treball,prévia justificació,es fara treball complementari i compensatori a entregar el dia següent de l’activitat i amb una durada proporcional a les hores,importància i elements de l’activitat extraescolar.

ACTITUTS
1.-Treballarem el parlar amb ordre i alçant la ma respectuosament amb les companyes-companys i profesor.
2.-Valorarem el treball constant i permanent.
3.-Les actituds “renegones,queixoses,sabotejadores” de la tasca educativa supondràn treballs complementaris per eixos alumnes i resta de nota al final.Exactament cada 4 faltes-“solets” serà 1 punts en la nota final.
4.-Hem de tenir cura de la desmotivació en finalitzar el curs maig juny.
5.-L’ús de “paraulotes” seran compensades amb treball de dos folis amb entrega immediata el dia següent.
6.-Realiyzaren apercibiments expedient fulla groga en comportaments pocs respectuosos i de conductes millorable amplament.

VALORS PUNTUALITAT


6.-Treballarem la PUNTUALITAT.DEIXAREM 5’ CORTESIA I DESPRÉS NO ES PODRÀ ACCEDIR A L’AULA EN EIXA CLASSE.
Despres del’esplai el temps de cortesia será de la meitat:2’5 minuts.
També realitzarem ACTIVITATS complementaries segons crega el profesor.Eixes activitats denominades popularment com “solets” tindran per objectius treballar l’actitut descompensada de l’alumne-a.Recordar el descompte si es produeix absència de ‘entrega de solets.
7.-Cada ACTIVITAT tindrà una data d’entrega.Qualsevol retràs solament puntuarà 3 i cas de no presentarla 0.
Per evitar confussions es penjarà en tauler anuncis la data d’entrega de l’activitat.Si no les presenta a final de curs quedarà suspes per recuperar en EXTRAORDINARIA DE JULIOL.
8,-Podrem repartir els treballs i activitats dintre de vacances escolars nadal,pascual..etc.
9.-Estem completament oberts a proposar activitats alternatives de les programades.Caldrà fer-les per escrit i signades pels proposants,així com justificar-les.

10.-Realitzarem una lectura d’un llibre per cada Módul.S’entregarà un terç en nadal,un terç en Pascua i un terç final en 1-maig.Es podrà establir calendaris diferents previ conveni.Cas de no entregar-se suspendrà el modul.Es condició indispensable la lectura i els treballs del llibre.Cas de no presentar el treball encomanat del Llibre se li descomptarà 1 punt en la nota final arribant a suspendre el modul per no presentanr el treball del llibre.

11.-Realitzarem una activitat globalitzadora final(a l’estil EC)
12.-De cada UD es realitzaran els exercicis,resum escrit a ma,i un mapa conceptual.
13.-No es realitzaran treballs a ordenador per evitar copiar i pegar.




VISITES DE EDUCATIVES DE TREBALL


14.-En les visites de treball es realitzarà el treballet proposat pel professor.
15.-Les alumnes que no poden acudir a les visites per causes justificades realitzaràn treball sustitutori ajustat al nombre d’hores,temps,importancia de la visita de treball.
16.-Concretarem en cada eixida el profesor responsable i tasques que encarrega cada Módul en eixa eixida dcidàctica.
17 .-Concretarem les eixides que necesitaen d’un copagament i entregaran les aportacions a la Delegada.


CONTROLS


18.-Els controls podràn ser UD per UD,Hi haurà una recuperació i optativament pel professor una Repeisca.Sempre aquest criteri estarà sotmés al criteri general del departament corresponent.
19.-Les recuperacions es realitzaran la setmana següent d’entregar les notes de l’UD examinada.
La repeisca sols es realitzarà si al final d’any queda una única UD: la realizaràn la setmana següent d’entregar les notes de recuperació.No superar aquests control significa estar suspés en Juny i anar a setembre amb eixa UD.
20.-Les Recuperacions no podràn superar el 5 (apte).
Quan la nota acabe en X’’70 pasarà la nota al rag numéric següent.
Es fara mitja en els exàmens a partir de 5.Si no s’arriba al 5 estarà suspesa eixa UD.
Els decimals s’acumularan en la nota final.
Es farà un redondeig segons criteri del profesor pendent de l’actitut.
Els treballs procedimentals es faran ponderaran en una mitja matemàtica.
Els treballs més extensos podran tenir una mitjana separada dintre del procedimental.
Les actitus es valoraran en dos grup: 0-1 en valoració per observació del profe amb plantilla actitudinal base i 0-2 per assistència segons asenyalen les anotacions del profesor en asistencia-ITACA o sistema de registre propi i descompatnt a partir dels 2 punts.Falta NJ…0’20 FALTA JUSTIFICADA …0’10
21.-No es realitzaràn més repeisques en Juny.és a dir si en la UD s’ha realitzat un control, una recuperació Ja no hi ha altra oportunitat.
22.-Els exàmens de les UD no es dividiràn en subtemes o subexàmens
23.-Les alumnes que volen aspirar a notes altes per accés Universitat NO podràn plantejar-se plan de treball especialitzats per augmentar el ritme base del curs des del primer dia.
24.-Es controlarà que algun alumn@ copie.La copia significarà l’immediata retirada de l’exàmen i recuperar per setembre eixa UD.
.-Les notes dels examens i control seran per mitjana aritmética.
Les notes ponderadas en procediments es desglosaran 60% pel treball designat d’alt contingut. I un 30 % per treball designat de menor contingut.
Les notes en Actitus des deglosaran en 60 % assistencia descomptant 0’20 o l’acord que marque el departament per falta Just-no Just.L’altre 30% serà per valoración personal del professor segons registres i altres materials.

ORGANITZACIÓ

25.-Les coses generals que es vullguen transmetre al profesor les realitzarà la delegada i subdelegada per escrit preferentment
El móbils quan sonen seràn retirats per profe fins el final de la jornada quedant en dipósit del profesor apagats.
L’aula quedarà endreçada i amb bones condicions en acabar la classe o al final de la jornada.S’aplicarà el mateix criteri del solet.Cada 1 retirades de móvil sepran 0’20 de descomte en la nota final del trimestre,5 “solets” seran 1 punt en nota trimestral o acumulativa final.
Fomentarem en tot moment la bona comunicació respectuosa entre tots coma eina fonamental de vida.
No es pot menjar en classe.


METODOLOGIA

26.-No es realitzaran treballs a ordenador per evitar copiar i pegar.
27.-Farem una activitat inicial de durada 15’ en cada classe per introduir el tema o UD per rigorós ordre de llista,segons indique el profesor.
28.-Farem una activitat pràctica al final de cada classe pels alumnes en parelles i en acabar tot el llistat d’alumnes serà individual,segons indique el profesor.
Farem un projecte final integrador avaluable i ponderat segons l’evolució del grup.Podrà ser compartit al 50% de la nota Procedimental.

29.-PER DAMUNT DAQUEST PLA DE TREBALL I CRITERIS DE FUNCIONAMENT SEMPRE ESTARÀ LA NORMATIVA QUE APLIQUE EL DEPARTAMENT,L’EQUIP DE CICLE, O LES NORM ES DE REGIM INTERIOR DEL CENTRE.





No hay comentarios:

Publicar un comentario