TIPUS DE TRUCADES
- Trucades entrants: son les que s'emeten des del domicili de la persona usuaria i es dirigeix aln centre d'atenció.
- Trucades sortints: son les emeses del centre d'atencio cap al domicili de la persona usuaria.
- Informatives: te com a objectiu transmetre informació sobre continguts tematics.
- D'emergència: son originades per situacions i impliquen risc per la integritat fisica , psiquica i social per a la persona usuària.
- Suggeriments i reclamacions : són trucades en les quals la persona usuaria es queixa de la presstació del servei o efectua reclamacions eu fa per a que elservei millore.
- Agenda: són trucades programades des del centre d'atenció i per recordar cites , activitats o gestions.
PREMISES PER ATENDRE LES TRUCADES
- Esta orientada a proporcionar estabilitat, seguretat i tranquilitat a les persones que atenem.
- Atenem a persones molt diverses.
- Són persones que requereixen respecte.
COMUNICACIÓ NO PRESENCIAL
-Es produeix quan emissor i receptor no interraccionen presencialment
HABILITATS DE COMUNICACIÓ DE TELEASSISTENCIA
- Expressar-se de manera clara i precisa
- Escoltar de manera efectiva per compendre les necessitats de la persona usuària
- Llenguatge no verbal: es el que s'emet mitjançant les paraules
- Llenguatge paraverbal: es refereix als components vocals
POTENCIAR LA RETROALIMENTACIÓ
-Es la comunicació que el receptor envia a l'emissor indicant-li si ha entés el missatge o no
No hay comentarios:
Publicar un comentario