miércoles, 28 de noviembre de 2018

RESUMEN DEL TEMA 4 28-11-18

L'ATENCIÓ DE TRUCADES DES DEL CENTRE D'ATENCIÓ 

TIPUS DE TRUCADES 

  • Trucades entrants: son les que s'emeten des del domicili de la persona usuaria i es dirigeix aln centre d'atenció.
  •  Trucades sortints: son les emeses del centre d'atencio cap al domicili de la persona usuaria.
  • Informatives: te com a objectiu transmetre informació sobre continguts tematics.
  • D'emergència:  son originades per situacions i impliquen risc per la integritat fisica , psiquica i social per a la persona usuària.
  •  Suggeriments i reclamacions : són trucades en les quals la persona usuaria es queixa de la presstació del servei o efectua reclamacions eu fa per a que elservei millore.
  • Agenda: són trucades programades des del centre d'atenció i per recordar cites , activitats o gestions.


PREMISES PER ATENDRE LES TRUCADES 

  •  Esta orientada a proporcionar estabilitat, seguretat i tranquilitat a les persones que atenem.
  •  Atenem a persones molt diverses.
  • Són persones que requereixen respecte.  

COMUNICACIÓ NO PRESENCIAL

-Es produeix quan emissor i receptor no interraccionen presencialment


HABILITATS DE COMUNICACIÓ DE TELEASSISTENCIA 

  • Expressar-se de manera clara i precisa
  • Escoltar de manera efectiva per compendre les necessitats de la persona usuària 
 EXPRESSAR-SE DE MANERA CLARA I PRECISA

  • Llenguatge no verbal: es el que s'emet mitjançant les paraules 
  • Llenguatge paraverbal: es refereix als components vocals 

POTENCIAR LA RETROALIMENTACIÓ

-Es la comunicació que el receptor envia a l'emissor indicant-li si ha entés el missatge o no





No hay comentarios:

Publicar un comentario