4.3.7.ALARMES TÈCNIQUES
Engloben totes les alarmes relacionades amb el funcionament de l'equip de teleassistència, tant el terminal com la UCR o els dispossitius asociats.
Alarmes generade per pulsació en el domicili:
·Proves en la primera conexió: són els controls que es duen a terme durant el procés d'alta de la persona usuària per comprovar el funcionament de l'equip.
·Proves de familiarització de l'usuari: són les pulsacions d'assaig que s'executen perquè la persona usuària practiqui sobre el funcionament del sistema en presència del personal tècnic, i també de cuidadors i familiars.
·Revisió o comprovació del funcionament del sistema: es tracta de les pulsacions efectuades per part del personal, familiars, cuidadors, per verificar el funcionament correcte del sistema.
·Comunicació de fallades o averies del sistema: Són les pulsacions o avisos que empra la persona usuària o la seva cuidadora per comunicar posibles fallades o averies de l'equip.
·Substitució del terminal: és la pulsació realitzada del personal instal·lador informant de la substitució del terminal.
·Susbstitució de la UCR: es tracta de la pulsació que el personal instal·lador executa per comunicar que s'han reemplaçat la unitat de control remot.
·Retirada del terminal: és la pulsació que es fa per confirmar la baixa del servei i la retirada de l'equip.
Avisos generats pel sistema
Les causes poden ser les següents:
·Averies tècniques en el sistema:
-Tall en la connexió del terminal a la xarxa elèctrica.
-Restabliment de la connexió a la xarxa elèctrica.
-Bateria baixa del terminal.
-Bateria baixa de la unitat de control remot.
-Fallada d'autotest.
-Trucades perdudes o que no han arribat correctament al centre d'atenció.
·Activació de dispositius asociats al terminal:
-Bateria baixa del dispositiu.
-Mal funcionament.
-Alarma per innactivitat.
-Alarma per detecció de fums.
-Alarma per inundació.
-Avís de presa de medicació.
-Alarma per intrusisme.
·Activació de dispositius de teleassistència avançada:
-Bateria baixa del dispositiu.
-Fallada de localització GPS.
-Fallada de posicionament.
-Alarma per entrada/ sortida de zona segura.
-Alarma per entrada en zona perillosa.
-Alarma per aceleració del dispositiu.
4.4.Elaboració d'informes
4.4.1. Informes d'actuació
És el document que conte la informació o la descripció objectiva de l'acció executada com aconseqüencia de l'activació de l'alarma.
·El contingut de l'informe
-Sempre ha de tenir data i hora d'entrada de l'alarma.
-Ha de decriure un ordre cronològic les actuacions que s'han dut a terme.
-Cada informe ha d'aparèixer al costat de cada trucada.
-Cada alarma ha de disposar del seu informe.
-S'ha de redactar amb fases sencilles i cal utilitzar només les paraules necessaries per explicar l'actuació.
-Per redactar-lo s'ha de fer servir del programari específic de la plataforma del centre d'atenció.
·Tipus d'informes:
-Per emergència
-Davant d'alarma tècnica.
-Comunicació d'absència/tornades.
-Després de seguiment des del centre.
-Relacionats amb sol·licituts ,queixes o reclamacions.
No hay comentarios:
Publicar un comentario