5.2.3.TIPUS D'AGENDES
AGENDES D'AVISOS
Agendes de medicació: recordar el moment que ha de prendre medicaments.
Agendes especials: recordar esdeveniments especials com agendes despertador.
Agendes per alerta: en situacions extraordinàries.
AGENDES DE SEGUIMENT PERIÒDIC
Mantenir un contacte periòdic amb l'usuari i de cortesia.
AGENDES DE SEGUIMENT EN APLICACIÓ DE PROTOCOLS
Seguiment després d'emergència: s'implementen després d'una emergència per fer un seguiment fins que es resolgui la situació.
Seguiment per a procés de dol: suport en situació de dol i la durada es determinada de com estiga la persona.
Seguiment després d'alta hospitalària: ofereixen suport i convalescència a usuària que per manca de xarxes de suport ho necessiti.
AGENDES DE CARÀCTER PREVENTIU
Són trucades d'acompanyament i especial vigilància en situacions de risc.
Són de caràcter general i es dirigixen a totes les persones usuàries del servei.
AGENDES D'ABSÈNCIA DOMICILIÀRIA I RETORN
La finalitat d'aquestes trucades és comprovar absències domiciliàries, situacions de suspensió temporal o retorns imprevistos.
Suspensió temporal del servei: la persona usuària veu interrompuda la prestació del servei per un temps determinat prèviament. Les absències de més de 24 hores suposen un canvi d'actiu a suspensió temporal.
Agendes d'absència domiciliària: interrupció del servei per petició expressa que ho comuniquen prèviament. En cas de superació del període màxim acordar la persona usuària pot ser donada de baixa.
Agendes de retorn previst o de fi d'absència: asseguren que la persona usuària torne al seu domicili després del període d'absència temporal notificat.
L'objectiu d'aquestes agendes és conèixer si la situació d'absència s'amplia o la persona ja torna al seu domicili.
5.3.3. PERFILS DE PERSONA USUÀRIA A QUI PODEN ANAR DIRIGIDES LES AGENDES
Persones grans, persones amb discapacitat, persones amb malaltia crònica, etc.
Cada agenda serà individualitzada es durà a terme per agents socials especialitzats.
No hay comentarios:
Publicar un comentario