miércoles, 23 de enero de 2019
RESUM TEMA 6 POLITIQUES DE QUALITAT I PREVENCIÓ DE RISCOS EN TELEASSISTÈNCIA
LA QUALITAT EN EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA
Què entenem per qualitat en la prestació del servei ?
Qualitat en la prestació d'un servei com el conjunt de caracteristiques necessàries que ha d'incloure aquesta prestació per complir amb unes expectatives determinades
-Qualitat en la satisfacció de les persones usuàries i les seves famílies amb el servei de teleassistència
-Qualitat en l'atenció de les trucades rebudes
-Qualitat en l'execució i el seguiment de les agendes
-Qualitat en el funcionament dels dispositius i la solució d'avaries
-Qualitat en les actuacions d'emergències mitjançant la mobilització dels recursos adequats amb la prestesa exigida
-Qualitat en el compliment de tots els terminis exigits en tots els processos del servei: reclamacions , documentació , formació
Què és un sistema de gestió de la qualitat ?
Un sistema de gestió de la qualitat és un conjunt de normes o pautes d'actuació d'una entitat , que n'articulen el funcionament i l'organització , amb l'objectiu de garantir la satisfacció de les necessitats i les expectatives de les persones que atén
-Enfortir els processos de gestió i d'atenció de l'entitat o empresa prestadora
-Augmentar el grau de satisfacció amb el servei de les persones usuàries , familiars i cuidadors
-Establir processos de millora contínua dins el servei
-Desenvolupar una metodologia de treball entre tots els professionals del servei , de manera que es millori i l'eficiència i la competivitat
-Crear mecanismes de detecció possibles incidències o deficiències i d'activació de mecanismes correctors en aquests casos
REQUISITS PER A LA IMPLANTACIÓ D'UN SISTEMA DE QUALITAT
-Implicació de tota l'organització mitjançant l'establiment del que s'ha anomenat cultura de qualitat , que suposa que totes les persones estiguin implicades en el desenvolupament del sistema
-Un sistema de qualitat ha d'estar documentat
-Els compromisos adquirits pel sistema de qualitat han de ser avaluables de manera sistemàtica , i se n'ha de comprovar el grua de compliment i eficiència
LA CERTIFICACIÓ DE LA QUALITAT
LES NORMES
Les normes com un document que marca l'estandarització dels procediments que s'han de seguir en la prestació del servei
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario