miércoles, 23 de enero de 2019

RESUM TEMA 6 POLITIQUES DE QUALITAT I PREVENCIÓ DE RISCOS EN TELEASSISTÈNCIA


LA QUALITAT EN EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA 

Què entenem per qualitat en la prestació del servei ? 

Qualitat en la prestació d'un servei com el conjunt de caracteristiques necessàries que ha d'incloure aquesta prestació per complir amb unes expectatives determinades

-Qualitat en la satisfacció de les persones usuàries i les seves famílies amb el servei de teleassistència

-Qualitat en l'atenció de les trucades rebudes

-Qualitat en l'execució i el seguiment de les agendes

-Qualitat en el funcionament dels dispositius i la solució d'avaries

-Qualitat en les actuacions d'emergències mitjançant la mobilització dels recursos adequats amb la prestesa exigida

-Qualitat en el compliment de tots els terminis exigits en tots els processos del servei: reclamacions , documentació , formació


Què és un sistema de gestió de la qualitat ? 

 
Un sistema de gestió de la qualitat és un conjunt de normes o pautes d'actuació d'una entitat , que n'articulen el funcionament i l'organització , amb l'objectiu de garantir la satisfacció de les necessitats i les expectatives de les persones que atén


-Enfortir els processos de gestió i d'atenció de l'entitat o empresa prestadora

-Augmentar el grau de satisfacció amb el servei de les persones usuàries , familiars i cuidadors


-Establir processos de millora contínua dins el servei


-Desenvolupar una metodologia de treball entre tots els professionals del servei , de manera que es millori i l'eficiència i la competivitat


-Crear mecanismes de detecció possibles incidències o deficiències i d'activació de mecanismes correctors en aquests casos



REQUISITS PER A LA IMPLANTACIÓ D'UN SISTEMA DE QUALITAT


-Implicació de tota l'organització mitjançant l'establiment del que s'ha anomenat cultura de qualitat , que suposa que totes les persones estiguin implicades en el desenvolupament del sistema

-Un sistema de qualitat ha d'estar documentat


-Els compromisos adquirits pel sistema de qualitat han de ser avaluables de manera sistemàtica , i se n'ha de comprovar el grua de compliment i eficiència















































































































LA CERTIFICACIÓ DE LA QUALITAT 

LES NORMES 

Les normes com un document que marca l'estandarització dels procediments que s'han de seguir en la prestació del servei 



 
























No hay comentarios:

Publicar un comentario