viernes, 24 de noviembre de 2017

VALORACIÓN DEL GRUPO

Valoracion del grupo y el profesor del módulo de teleasistencia

CONCLUSIONS  INICIATIVES:
El grup pot treballar amb bon ritme.
Es poden implementar noves activitats i disposa de possibilitats.
No hi ha un lideratge de progres en el grup
Hi ha un subgrup molt queixos inclús sabotejador.
S'ha afavorit altament les notes pels treballs complementaris i deixar el móvil.
Cal reestructurar ponderació per el treball complementari i accés al móvil.
Hi ha persones amb ampli possibilitats 
Hi ha també persones amb clara desgana.
Les normes de convivéncia han de reforçar-se
CAL REAJUSTAR EL TREBALL DEL PROPER TRIMESTRE

ELEMENTS NEGATIUS:
-La clase del segon piso no es molt operativa per a donar clase en 30 persones joves :calor, apretats ,ruido,etc.
-El nivell d'atenció davant les ordres del profesor es molt llimitat,exemple la classe del dia 24/11/17 
-LA CAPACITAT DE CANVIAR EL RITME DE MOLTS ALUMNES ES MOLT LLIMITADA ,PER EXEMPLE HI HA ALUMNES EN BONES NOTES QUE HAN DE DESEMVOLUPAR MILLORS ESTRATEGIES EN L'ÀREA ACTITUDINAL 
-El nivell d'assistència es medianament bo,15 alumnes tenen la nota completa d'assistència
-El nivells de l'actitud es majoritariament pasiva ,les liders del grup necessiten afiançar les conductes proactives 
-Hi ha alumnes amb problemes d'adaptació al grup, en el grup hi ha risc moderat de tormentes personals i grupals ,alguna alumna te actitud vengativa que espere que siga modificada per el temps
-El sector tamborilero convendria que afianzara su seriedad 
-La delegada y la subdelegada han de intentar exercir un lideratge positiu
-Els egos altaneros abunden de forma inesperada
-No valoren la alta valoració del profesor en notes
-Se queixen de tot i el profesor també
-No han comprés el intent del profesor de fer aplicable i sotenible el temari de teleasistencia 
PARA NADA SIRVE ESTO POR QUE NADIE TE HACE CASO ,SOLO LOS QUE ESTAMOS ESCRIBIENDO Y LOS DE DETRAS
-Tenim algun persona de la ribera baixa
-Fan un escàs aprofitament de les eixides 
-El llibre de lectura malgrat haver-lo estimulat ,no ha collat 
-El índex d'esforç es alt pero passiu
-Tania es un poc passiva
-Les alumnes massa passives han de millorar
-Les alumnes del manga han de integrar-se 
-Les alumnes mes madures  es queden en minoria davant de la juventut 
-Algun/a alumne/a es massa actiu negativament
---------------------------------------------------------------------------------
Teleasistencia

Positivas:
- Aprendes novedades
-Con tanto trabajo no hace falta estudiar (x4)
-Buena preparación para trabajar(x3)

 -Mucho trabajo buena recompensa en la nota(x2)

 -Subir nota en cosas alternativas (x6)

 -Salidas por el barrio
-Tipos de examenes(x4)
-Puntua hacia arriba en examenes
-La presion ayuda a trabajar mejor
-Trabajar nuevas tecnologias minimas
-Obertura a otras actividades
-Videos

Negativas: 

-Mucho trabajo (x14)
-Algunos temas pesados(x2)
-No se pueden hacer practicas de teleasistencia (x2)
-Aparatos de teleasistencia en el centro(x2)
-Solets
-Uso de sol demasiado
-Benja es muy injusto
-Tiene muchas horas
-Rectificar faltas de asistencia
-Agobio(x2)
-Alargar explicacion de cada tema(x2)
-Trabajos iguales con diferentes estructuras(x2)
- Los trabajos los puntuas hacia abajo(x2)
-No se premia la buena conducta(x3)
-Visitar centros y quitar salidas por el barrio
-No se pueden hacer los trabajos a ordenador (x3)
-Traer gente que esté cursando o haya cursado TAPSD 
-Actividad dialógica hecha por personas diferentes a los alumnos
-No hay exposiciones orales
-No se dedica tiempo a las actividades fuera de clase 
-Acceso a los materiales del instituto
-No tengo carnet (x2)



No hay comentarios:

Publicar un comentario